Kalite Yönetim Birimi
21 Mart 2024


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KALİTE YÖNETİM DİREKTÖRÜ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SERAP ARSLAN
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KALİTE BİRİM ÇALIŞANI (HEMŞİRE)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ARZU KORKUT
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


   Kalite Yönetim Biriminin Görev Yetki ve Sorumlulukları

  • Sağlıkta Kalite Standartları çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlar
  • Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip eder.
  • Öz değerlendirmeleri yönetir.
  • İstenmeyen Olay Bildirim Sistemine ilişkin süreçleri yönetir.
  • Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetir
  • Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışma (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geri bildirimlerinin alınması vb.) süreçlerini yönetir.
  • Sağlıkta Kalite Standartları çerçevesinde komitelerin belirlenmesinde görev alır ve komitelere katılır.
  • Sağlıkta Kalite Standartları çerçevesinde eğitim faaliyetlerini yürütür.
  • Sağlıkta Kalite Standartlarının yerleştirilmesi ve standartlara göre hizmet verilmesini sağlar

   Kalite Değerlerimiz

  • Hastanemize başvuranların memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek için,
    sağlıkta kalite standartlarına uygun, zamanında, güler yüzlü sağlık hizmeti sunmak.
  • Sağlıkta kalite standartlarını yakalamak için sürekli iyileştirmeler yapmak.
  • Çalışanlarının memnuniyetini esas alan ekip çalışmasıyla hizmet vermek.
  • Mevcut kaynaklarımızı yerinde ve etkin kullanmak.
  • Fiziki ve sosyal çevremize yönelik sorumluluklarımızı yerine getirmek.
  • Tedarikçilerimizle, karşılıklı işbirliği anlayışı içerisinde çalışmak