Kalite Yönetim Biriminin Görev Yetki ve Sorumlulukları Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışma (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geri bildirimlerinin alınması vb.) süreçlerini yönetir.
Kalite Değerlerimiz
Hastanemize başvuranların memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek için,
sağlıkta kalite standartlarına uygun, zamanında, güler yüzlü sağlık hizmeti sunmak.
Sağlıkta kalite standartlarını yakalamak için sürekli iyileştirmeler yapmak. Çalışanlarının memnuniyetini esas alan ekip çalışmasıyla hizmet vermek. Mevcut kaynaklarımızı yerinde ve etkin kullanmak. Fiziki ve sosyal çevremize yönelik sorumluluklarımızı yerine getirmek. Tedarikçilerimizle, karşılıklı işbirliği anlayışı içerisinde çalışmak.
|