-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- KALİTE YÖNETİM SORUMLUSU ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SERAP ARSLAN ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- KALİTE BİRİM ÇALIŞANI (HEMŞİRE) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ARZU KORKUT ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
Kalite Yönetim Biriminin Görev Yetki ve Sorumlulukları
- Sağlıkta Kalite Standartları çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlar
- Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip eder.
- Öz değerlendirmeleri yönetir.
- İstenmeyen Olay Bildirim Sistemine ilişkin süreçleri yönetir.
- Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetir
- Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışma (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geri bildirimlerinin alınması vb.) süreçlerini yönetir.
- Sağlıkta Kalite Standartları çerçevesinde komitelerin belirlenmesinde görev alır ve komitelere katılır.
- Sağlıkta Kalite Standartları çerçevesinde eğitim faaliyetlerini yürütür.
- Sağlıkta Kalite Standartlarının yerleştirilmesi ve standartlara göre hizmet verilmesini sağlar
Kalite Değerlerimiz
- Hastanemize başvuranların memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek için,
sağlıkta kalite standartlarına uygun, zamanında, güler yüzlü sağlık hizmeti sunmak. - Sağlıkta kalite standartlarını yakalamak için sürekli iyileştirmeler yapmak.
- Çalışanlarının memnuniyetini esas alan ekip çalışmasıyla hizmet vermek.
- Mevcut kaynaklarımızı yerinde ve etkin kullanmak.
- Fiziki ve sosyal çevremize yönelik sorumluluklarımızı yerine getirmek.
- Tedarikçilerimizle, karşılıklı işbirliği anlayışı içerisinde çalışmak